Udemy'deki En Çok Satan Wordpress Eğitim Seti

udemy en çok satan eğitimler
Wordpress Eğitim seti


Wordpress Eğitim Seti

Udemy WordPress eğitim seti Benimde uzun süredir takip ettiğim ve almayı düşündüğüm bir settir. buraya yazıyorum çünkü videolarının bazılarını izledim ve gerçekten kaliteli dersler anlatıyor. eğitim setini hazırlayan arkadaşın ismi fikret tozak.

türkiyede en çok satan eğitim setleri arasındadır 2.622 puan verilmiş ve ortalam 4.5 yıldız almıştır..
fikret kozak wordpress eğitim seti
udemy de en çok satan eğitim setlerinden


sıfırdan ileri seviyeye kadar bir çok ders anlatıyor, eklenti kullanımından alışveriş sitesi kurmaya kadar bir çok konuya değiniyor. 10 tanede ücretsiz tanıtım videosu yayınlamış. videoları izleyerek dersin kalitesi hakkında bilgi alabilirsiniz. ders linkini aşağıda paylaştım. iyi çalışmalar dilerim..

Wordpress Eğitim Seti Link : https://lite.lc/ipIY8p


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Otomatik Ayarlanabilir Sulama Saati İnceleme (Piyasada En Çok Kullanılan Model)

Oyuncu Sandalyesi - Bilgisayar Koltuğu İnceleme (Zero-L)