Otomatik Ayarlanabilir Sulama Saati İnceleme (Piyasada En Çok Kullanılan Model)

ayarlanabilir kurmalı su saati
su saati inceleme

Ürünü uzun süre test etmiş biri olarak sölüyorum gerçekten sağlam ve kaliteli üründür, içinde 16 farklı zamana kurma özelliği mevcuttur.

Özellikle kendi bahçemde test ettim gerçekten güzel çalışıyor. pil ömrüne gelirsek 2 sene gittiği söleniyor tabi ben okadar uzun süre kullanmadım ama kullandığım süre içinde pilinde herhangi bir azalma olmadı ürünün tek bir sıkıntısı var.
 oda tazikli suyla çalışıyor. eğer depodan gelen suya bağlarsaniz çok az akıyor ama ben depodan gelen suyla kullanıyorum.

 bahçem ufak olduğu için yetiyor. zaten ufak bahçeler için öle büyük tarlaya kesinlikle gitmez musluğun ağzı zaten çok büyük değil bu ürüne özel olarak üretilmiş damla sulama hortumuda internette mevcut ben ürünü banggood.com dan aldım biraz pahalıya geldi bana 135 tl'ye aldım ama aliexpress'te daha ucuzları da satılıyor hepsi aynı zaten eğer almak isterseniz linkini aşağıya bıraktım herkese kolay gelsin...

Ürünü aliexpress'ten alabilirsiniz : Aliexpress link

Ürünün Video İncelemesi










Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Oyuncu Sandalyesi - Bilgisayar Koltuğu İnceleme (Zero-L)